söndag 10 juli 2011

En helg - eller ett dygn - på havet

Det har varit en härlig helg på havet. Det blev inte så lång helg, men ett dygn åtminstone. Alltid nåt. Premiär att sova över för det här året.. sent, jag vet det är nästan sjukt.. men så är det ibland. Mådde som vanligt apa. Konstig att jag mår sämre varje gång det "GÄLLER"  och jag vill må som bäst. Magen gick på helstrejk. Inget funkade, brädan till trots..... fick dock badat, simmat, spelat kort. käkat god mat o pratat en jäkla massa skit. Med de allra bästa. Jag ska inte klaga. Magen och tarmen var inte på min sida men man kan inte få allt..? Resulax ville inte hjälpa, ville förstöra min tarm o brädan var inte mkt till hjälp denna gången.. som sagt man kan inte få allt. Men man kan göra så gott man kan, det gjorde jag. Hundarna med. De skötte sig exemplariskt, bortsett från en skällande Lukas.

Fortsättning följer.. imorgon.. jag är svintrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar