lördag 30 juli 2011

Bröllopsdag!

Idag är det alltså dags. Skall villigt erkänna att jag inte sovit en blund inatt. Satt uppe till ca halv tolv, tog mig ett glas vin o en bacardi breezer med älsklingen på balkongen.. hade hoppats bli lite trött av det o slockna.. icke. Tvärtom. Tankarna på allt jag möjligen skulle kunnat missa har snurrat i min hjärna hela natten. Har kommit på en del sista minuten grejer jag ännu inte hade löst.. som att klippa till min enorma underkjol.. detta gjorde jag för en stund sedan.

Gårdagen gick mest åt till att fixa, dona och lösa saker som ännu inte var lösta. Det höll på till ca halv sju igår.. sen en sväng vals i vardagsrummet ett bad vid Strandnorum och en väldigt sen taco middag.. nerverna på helspänn. Magen åt skogen. Var verkligen katastrofal igår. Idag ska vi inte ens prata om.. ifall vanliga magar blir dåliga av stress.. vad blir då inte min..? TOKDÅLIG! UV infektionen börjar iaf ge sig.. *puh* URILAN är bra skit!! Överdoserade rejält igår.. tog tio tabletter.. o ett par till innan jag gick o la mig.. gjorde susen.. idag är det betydligt bättre.. på bekostnad av magen då vill säga. Som är sämre. Men men.. vad är väl en bal på slottet.. det här ska nog bli bra det med. Tillslut. Ska bara komma på vad jag ska lägga för makeup också.. har ännu inte bestämt mig. Det kallar jag att vara ute i sista minuten? Har inte ens färgpaletten klar för mig.. ;) Men... i eftermiddag är jag en gift kvinna.. vem bryr sig om färgpaletter när allt kommer omkring?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar