fredag 22 juli 2011

Fullt upp

Det har varit en liten paus här på bloggen sista dagarna. Har inte riktigt haft vare sig tid eller ork att kika in här. Betyder det att jag haft mer fullt upp än vanligt? Jo, det kan man väl lugnt säga.. och så har jag varit hos mamma o göttat mig. Inte orkar dra igång datorn.. inte orkar slösurfa.. utan bara varit o passat på att njuta av det fina vädret (och mammas grill ;))

Lyckdes dessutom ta mig runt på nordens ark på kryckor häromdagen vilket var en smärre pers med alla backar. Men det gick det med! Kommer få slöa ben o starka armar som det känns nu.

Bröllopsbestyr i full rulle.. oj oj oj! Hela dagen igår spenderades med att fixa program o andra små måstegrejer.. var helt död när vi kom hem. Hur magen mådde? Inte kalas. Men den höll sig förvånansvärt bra under dagen med tanke på omständigheterna!! Har jag CH77 att tacka för detta med tro??? Återstår att se.. men en ny beställning är lagd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar