torsdag 30 maj 2013

Gehör från mag och tarmförbundet

Ni som följt mig på bloggen vet om att jag skrev ett långt upprört mail till RMT (mag och tarmförbundet) för en tid sedan där jag förklarade att vården i det här länet inte funkar, att det är väldigt många som känner sig kränkta, misstrodda, trampade på och gud vet allt av den elitkår (läkarna) vars jobb borde vara att hjälpa dem (oss). Tog sin tid innan jag fick svar, annat än att mitt mail gått till högre instanser så att säga.

Idag kom så en bekräftelse på detta. Ett mail från RMT´s ordförande som vill prata med mig och belysa de svaga punkterna inom vården i västra götaland. Är det fler som har något att tillägga får ni gärna maila mig för jag skall slå henne en pling vid passande tillfälle. Förmodligen blir det inte förrän tidigast nästa vecka eller kanske veckan därpå, lite beroende på hur jag får tid och möjlighet att göra detta. Maila mig på jessica.jansson@gmail.com  eller kommentera direkt här på bloggen om ni har några synpunkter som ni vill att jag framför. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar