måndag 20 maj 2013

Usch så trött!


Idag är formen allt annat än på topp. Fy fan vad trött jag är. Ute finns ingen luft, inne finns ingen luft heller och smhi och yr lovar åska och regnoväder. Fy! Hade önskat sol men det får jag nog fortsätta drömma om. Får vara glad för den helg vi fick.

Magen mår inte tiptop den heller. Långt ifrån. Antar att det är hormoner som spökar igen, men det är svårt att säga. Trött, sliten och magen är otroligt jobbig att ha att göra med. Jag hoppas att den inte skall bete sig likadant under resten av dagen då det är min gubbes födelsedag idag (GRATTIS ÄLSKADE ANDERS!!!) och jag hade hoppats kunna slänga ihop nån liten tårtbit åt honom i alla fall. Eller nån god middag ikväll. Något i den stilen. Mår jag såhär kommer inspirationen saknas på de flesta håll. Massa läkarsamtal att ringa dessutom. Roligare kan man ha. Men men, vad är väl en bal på slottet? Alla dagar kan inte vara de bästa. Man måste få ha lite sämre dagar emellanåt också. Även om de där lite sämre dagarna kanske överväger i mitt fall. Borde vara van. Det är jag. Men jag vägrar väl att acceptera att det skall behöva vara såhär antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar