torsdag 23 maj 2013

Dags att ringa Östra??

Tiden går fort när man har roligt.. och fort även om man inte har det. Det är faktiskt ganska sant. Ok, är man sängliggande kan tiden gå väldigt långsamt men annars så.. oavsett dagsform tycker att dagarna liksom flyger förbi - med undantag för vissa överjävliga dagar där en timme kan kännas som en hel evighet.

Hur som helst. Väntar fortfarande på den där kallelsen som Silvana skulle skicka mig. Kallelsen för att ändra inställningar på mackapären på Östra. Har den kommit? NOT! Är ju inte speciellt förvånad. Inte första gången. Men så förbannat jobbigt. Ska jag behöva ringa dem igen o tjata? Det verkar inte bättre.. nu har det gått snart en månad sedan jag pratade med henne sist och på den tiden kan man ju tycka att man borde få tillfälle att klicka på "send" någon gång i alla fall. Men det handlar väl allt som oftast om prioriteringar. Jag är absolut inte någon prioritet där. Det ska gudarna veta och det har jag ju fått väldigt klart för mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar