måndag 1 april 2013

Kan man önska sig gårdagens morgon i repris?

Den här morgonen har inte varit hälften så bra som gårdagens morgon. Status på magen idag är skit, jämfört med status på magen igår som var helt ok. Bättre än föregående dagar veckan som gått. Idag kan man väl säga att det är allt annat än så. Magen har INTE kommit igång, medlen vill inte verka som jag tänkt och lillan är inte på superhumör. Vaken inatt, vaken tidigt (även om hon låg kvar längre imorse än övriga dagar) och dessutom nalkas kalajs för sötnosen i eftermiddag. Eller ja, det var det där med "eftermiddag" - allt är relativt!

Vet inte hur den här dagens ska gå, men jag hoppas innerligt att det snart vänder till det bättre annars har jag ännu en tuff dag att vänta. Hu. Känns som det varit tuffa dagar så det räcker o blir över på sistone. Tydligen är det någon annan som tycker annorlunda. Jag hoppas i alla fall att lillstumpan får ett roligt kalas (även om hon säkert inte förstår att det är henne vi firar.. ) och att hon håller sig på bra humör i eftermiddag! Det börjar närma sig dagens andra mål.. hittils idag har det varit mycket strejk men jag skall fjäska med henne lite extra idag och låta henne kladda värre än vanligt. Jag hoppas det går hem och att några bitar hamnar i munnen också ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar