fredag 26 april 2013

Ont :(

Den här dagen, som jag för övrigt tycker varit en bra dag (bortsett från magen då) har inte varit någon bra magdag. Det är som bekant fredag och jag hade hoppats på att få må lite bättre idag, men icke. Molvärk, svullet och vätskesamlingar i buken. Värktabletter och yoga har inte hjälpt det minsta. Vad är väl en bal på slottet... man får vara glad för att det är sol ute i alla fall! För att det är helg imorgon och maken är ledig. Tja, för alla såna där små saker som förgyller dagen helt enkelt. För att lilla stumpan lärt sig dricka med sugrör (ja, här är vi glada för alla framsteg, stora som små ;-)) och allt annat man nu kan komma på att vara glad för.

Magen mår dock inge vidare. Som sagt. Inte idag heller. Vaknade tidigt pga Olivia och redan då var förutsättningarna för den här dagen inte på topp. Nåja, jag får hoppas morgondagen blir bättre...  det är väl det jag kan göra just nu. O att kvällen inte blir lika hemsk smärtmässigt som jag kanske befarar i nuläget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar