torsdag 11 april 2013

Tolv dagar

Så många dagar har jag kört sista programmet nu. Det som funkat bäst hittils av de nya jag fått inprogrammerade. Skall testa ett nytt igen, snart. Undrar dock om jag kan få bättre resultat än så här med just de här inställningarna eftersom de andra programmen inte känts på rätt ställen och det ena efter det andra börjat kännas på "fel ställen" redan efter kort tid. Nåja, jag måste ju testa. Hitta det som funkar bäst för mig. Bäst av dem alla så att säga. Det är inte helt lätt det där..

Igår fick jag gått på toa en gång, tack för det. Mådde faktiskt över förväntan med tanke på de långa bilresorna. Magen var inte lugn, men den var bra mycket lugnare än jag hade räknat med .Det får jag vara tacksam för! Igår kom dock vändningen och jag vaknade med både skallebank och nackspärr. Tajming? Not. Magen spänner nåt fruktansvärt också. Underbart är kort. Känns som den här dagen kommer bli allt annat än bra - men det är väl bara att vara tacksam för de två, något lugnare, dagarna jag fick - även om de råkade tajma mina långa bilresor. På sätt och vis är jag glad att de tajmade in på det viset. Bilresorna brukar vara något av ett mindre helvete för mig. Nu var de ju dessutom en timme längre än vanligt och hemresan var inte nådig mot någon av oss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar