måndag 29 april 2013

Helt klart inställt :(

Nej, det är bara att konstatera. Jag kommer inte iväg nånstans idag. Heller. Det blir ingen föreläsning för min del. Det beror inte på lillan, inte på maken utan enbart på mitt eget mående. Fy! Såna här dagar vill jag helst vara utan. Mens på g? Det känns så... mönstret finns där.. magen blir sjuhelvetesresor värre. Inte bara i form av vanlig mensvärk, det kan jag stå ut med. Men tarmen blir så mycket sämre. Vet att det är fler än jag med tarmproblem som känner igen det här fenomenet. Det är inte kul nånstans.

Känner mig allmänt nere idag. Deppig. Vädret är inte nån höjdare och jag har ingen motivation eller inspiration till att göra något. Imorgon väntar besök hos endokrinologen. Hoppas jag skall slippa mitt levaxin så kan jag stryka ett läkemedel från listan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar