fredag 6 juli 2012

Bloggeri, bloggera

Det har varit lite av en upphackad dag idag. Maken har jobbat hemma, vi har varit iväg o kikat på ett hus vi eventuellt var lite intresserade av (i dagsläget har intresset sjunkit något men finns kvar om vi kan få huset till ett betydligt lägre pris än vad som är satt?), haft fikabesök av mamma, pillrat med min nya telefon som jag ännu inte är riktigt vän med (vanemänniska som jag är!) badat lillan (lika roligt varje gång ;)) och gjort oss av med en massa skorv på hennes lilla huvud, pratat makeup med väninnan jag skall sminka om en månad och fortfarande inte bestämt vad jag skall ha på mig ikväll då vi skall ut och käka mexikanskt tillsammans med min bror och svägerska. Det där med kläder.. jag är lika dålig på att bestämma mig varje gång. Har faktiskt en hel del snyggt i garderoben som borde användas men slutar alltid med beslutsångest som resulterar i jeans o top?! Fantasi.. not!

Magen, hm, vad ska jag säga.. utgångsläget not so good! Som alltid med andra ord.. o ännu värre när man skall iväg nånstans och bara vill såååå gärna att den skall fungera. Vara Liiite snällare än vanligt. Vad händer?  Raka motsatsen. Så även idag. Har inte känt några större eller kraftigare biverkningar av pentasan ännu, om man bortser från kliande utslag på kinderna (dessa verkar även ha drabbat lillan?) men det får jag ta..  ingen braig effekt förutom lite lugnare mage imorse men under dagen har den varit samma som övriga dagar - inte bra med andra ord. Värk.. denna värk.. man kan bli trött för mindre. Är faktiskt otroligt trött idag. Sjukt trött är nog en ganska talande beskrivning. Jag hoppas det ger sig under resans (dagens) gång. Ser fram emot att äta mexikanskt. Sist jag åt mexikanskt ute var nog på Aruba..  och det var över två år sen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar