lördag 1 september 2012

Vattnet fortfarande fast i tarmen

Den här dagen har magmässigt inte varit någon bra dag. Jises. Vattnet som fastnade i tarmen imorse har verkligen suttit fast. Det är fortfarande kvar. :( Relaxiten jag tog till för att försöka bli av med det imorse gjorde ingen större nytta. Den ställde mest till det ännu mer. Med tanke på att jag visste att det brukar fastna borde jag ju tänkt annorlunda och struntat i det där vattnet. Stått ut med maghelvetet som det var - eller något i den stilen. Nu ville jag bli av med värken och det var där min dumhet slog till. Det blev ju inte bättre direkt.

Lillan o jag har myst en hel del idag. Hon har legat på golvet och gjort något som i alla fall liknade att apa efter mig då jag gjorde mina bollövningar. Jag är glad att ingen såg oss!! Det verkade vara ett rätt effektivt pass för när hon började gäspa och jag la henne i sin säng stupade hon i sömn direkt. Det var inte minsta tecken till gnäll utan hon bara somnade. Jag antar att hon behövde det efter gårdagens pers. Sover fortfarande, en timme senare. Vi får se hur den här eftermiddagen och kvällen slutar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar