onsdag 6 februari 2013

Tiden, den går!

Jag verkar ha tappat greppet om tiden totalt. Min telefon plingade imorse och påminde mig om att min läkare i Sthlm skall ringa idag och prata bakterier...  sist vi pratades vid bestämde vi ju att vi skulle höras om tre veckor. Det är där jag inte får ihop det. Har det redan gått tre veckor sedan dess? Verkligen? Eller har jag lagt in påminnelsen på fel datum i mobilen? Blir nästan lite rädd för mig själv...

När jag kikar i almanackan inser jag att det nog faktiskt kan ha gått tre veckor sen sist. Jiiiises. Jag hänger inte med. Över huvud taget.

Haft ännu en vakennatt med lillan. Fy! Hade så gärna velat sova lite.. maken jobbade natt och var inte klar förrän vid sex. Då var hon fortfarande vaken. Kanon. Vid sju bestämde hon att vi redan legat för länge så det var bara o pallra sig upp.. o vi som hade planerat lite "sovmorgon" idag. I ett annat liv? Som så mycket annat. Fick i alla fall i henne större delen av grötportionen idag så det får jag vara nöjd med. Skall försöka ta mig iväg och handla en sväng, kylskåpet börjar se tomt ut och jag har ännu en telefontid att passa med kirurgen imorgon. Då skall jag visst vara tillgänglig hela dagen så det är lika bra att komma sig iväg. Vill inte direkt stå i mataffären och diskutera tarmar som åker ur kroppen. Huu.

Jag hoppas att magen lugnar sig mer i eftermiddag för nu är den bara uuuuurkass :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar