torsdag 14 februari 2013

Krockelikrock!

Jahopp. Det blev alltså så. Fick min kallelse till Huddinge och den nya defekografiundersökningen i brevlådan igår. Den 6 mars. Vet med andra ord inte om det kommer funka så bra med tanke på att jag kommer opereras ungefär en o en halv vecka innan dess...  kan man sitta femtio mil i bil så kort tid efter ett sånt där ingrepp? Jag vet inte. Har försökt få reda på det idag, men de personer jag försöker nå är självfallet inte anträffbara. Så typiskt! Fortsätter min telefonterror under dagen och hoppas på lite mer klarhet.

Hade egentligen velat göra undersökningen på utsatt tid, det vill säga 6 mars för att få den ur världen och för att få snabbare resultat, men jag måste ju samtidigt veta att den går att genomföra. Sen vore det ju inte fel om den gick att kombinera med den andra undersökningen, manometrin, i samma veva. Det är inte jättekul att åka femtio mil för varje undersökning man gör. Kirurgen lovade ju dessutom att dessa skulle kombineras och att hon dessutom skulle vara på plats så det vore ju liksom en dröm om det blev så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar