fredag 8 februari 2013

Grattis till goda vänner!

Det här inlägget handlar egentligen inte om min mage utan jag skriver det för att på det här viset uppmärksamma och gratulera ett par goda vänner som fått tillökning och blivit en liten familj. Stort Grattis till Jessica och Petter och stort lycka till med lilla dottern. Så glad för er skull!

Brukar normalt inte skriva om mina vänner eller tillskott här, men just idag kände jag för det. Ibland går man igenom saker som gör att man knyter band som liksom inte går att beskriva om man inte varit där själv. Kanske just därför vill jag önska Jessica o Petter ett extra grattis och kanske just därför är det dem jag väljer att nämna här! <3 <3 <3 Jag kan bara säga att jag vet hur ni känner idag, eller jag tror att jag vet det. Det finns ingen känsla i världen som kan mötas sig med det där första skriket. Första blicken man får av sitt alldeles egna lilla barn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar