lördag 16 februari 2013

På galej

Idag har vi tagit oss utanför dörrarna hela familjen. En dag som började i ren och skär magkatastrof (hela tarmen stod still o inget hände) så blev den rätt bra tillslut. Lillan spydde inte i bilen påvägen ner till Kungsbacka (bara en sån sak!), magen kom igång bättre efter frukost och rejäl överdos av resulax och många tramp på motionscykeln, hundarna var rätt lugna när vi gick, semmelkalajset hos vännerna var trevligt och lillan var på relativt gott humör tills tröttheten tog över och nu har hon precis gjort en stor numero två som till o med jag hade varit stolt över... efter en mycket grinig resa hem från Kungsbacka  hoppas jag bara att hon äter också.. Men. man kan inte få allt. Jag ska inte hoppas på för mycket, det brukar bara gå åt fel håll när jag gör det.

Magen mår efter en o en halv semla inte direkt kalasbra - men det var väl väntat. Kunde dock inte hålla mig, de var ju trots allt hemgjorda och hur ofta får man chansen att smäcka i sig två semlor lagade med kärlek? Inte så ofta. Det känns som sagt dock i magen. Jag hoppas att det blir bättre under kvällen. Jag hoppas att det här cykelpasset skall få tarmen att jobba lite. Kanske borde jag skaffa mig en gåbil precis som lillan att springa omkring i. Den är i alla fall väldigt effektiv när hon ska skita...  hade sett fint ut.. jag springandes runt på vardagsrumsgolvet i en jättebebisbil..  grannarna hade i alla fall fått något att prata om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar