onsdag 16 februari 2011

*puh*

Nu har myndighetspersonalen fått vad de tål för idag.. från min sida i alla fall. Har spenderat större delen av dagen med att jaga, prata och maila folk på högt uppsatta poster och har fått igång ett par utredningar till o börja med.. patientnämnden drar i en och en gubbe på hälso och sjukvårdsutskottet drar i en annan. Jag hoppas det ska ge nåt, men jag tänker inte gå och inbilla mig att det gör det. Här gäller att fajta järnet om man vill få sin vilja igenom och sin rätt som jobbig patient!!

Har även mailat mina synpunkter till Göran Hägglund och Karin Johansson. Om de får ta del av mailen eller ej återstår att se, men någon på regeringsnivå kommer i alla fall att läsa dem. Har även slängt iväg ett mail till nån hög doktor vid namn Göran Stiernstedt. Han ska ha mycket makt i sveriges läkarkår såvitt jag kan se.. jag har inget att förlora så why not.. jag slår till där jag kan. Förhoppningsvis kommer jag en dag få lön för mödan. Annars har jag i alla fall gjort det jag kan för att få min vilja och min rätt igenom. Vi får väl se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar