lördag 19 februari 2011

Förra veckan skidtur bättre för magen

Förra veckan mådde magen ganska ok efter skidturen. Höll sig förvånansvärt ok efter också. En stund i alla fall. Tror det har att göra med att jag hade minimalt med mat i magen då. Denna gången gick det väl bättre än normalt också. Själva skidturen var inga problem, men de satte igång rejält på vägen hem. Hundpromenaden (som jag var så illa tvungen att ta när jag kom hem) var inte nån hit, även om vädret är fantastiskt ute. Anders är fortfarande kvar i spåren.. jävlar anamma på den fronten har han i alla fall, det kan man inte ta ifrån honom. Jag hoppas bara inte han glömmer bort tiden.. klockan tickar o vi ska iväg snart. Känner mig lite stressad över det, men jag räknar med att han löser det.

Ska snart hoppa in i duschen. Ser jag fram emot! Få bort all svett och fräscha upp mig innan vi ska bort. Måste ju ta hand om magen en sväng på brädan också. Cykeln hjälper inte nu.. så innan det blir försent borde jag sätta fart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar