måndag 31 januari 2011

Inget mail ännu..

Jag har inte fått nåt svar på det mail jag skrev till valfriheten igår. Inte ännu i alla fall. Nog för att det är måndag morgon och de förmodligen har upp över öronen att göra.. det samlar väl på sig en del under helgen kan jag tro.. men ändå. En liten bekräftelse på att ärendet mottagits vore inte fel. Att slippa ringa dem vore toppen.. men jag har på känn att jag inte kommer ha sådan tur. Det slutar nog med att jag får lyfta luren och ringa dem imorgon. Vare sig jag vill eller inte. Danderyd ska jag också ringa. Men det får vänta ett par dar. Så de har chansen att i alla fall öppna det brev som min kirurg (förhoppningsvis!) hunnit skicka till dem vid det här laget. Hon är ju o övar på den operation de skall göra på mig de kommande två veckorna.. känns betryggande.. urk. De kunde ju tagit med mig som övningsobjekt.. två flugor i en smäll.. tydligen inte.

Fortsätter med mina gröna. Smoothies alltså. De har nog inte skapat lika mycket uppror som de första dagarna men jag kör dem tillsammans med resolor. De rör runt, de gör det men jag hoppas det är en vanesak. I dag blir det i alla fall lax till middag. Inga bönröror eller bönburgare denna veckan. I alla fall inte under första hälften.. det får räcka med gaserna från förra testen. Med tanke på att jag brukar ha ovanligt mycket gaser vill jag inte ens försökta beskriva vilka explosioner de där burgarna skapade förra veckan.. usch och fy. Ont gjorde de.. som satan.. Nä, denna veckan ska jag gå ut lite lugnare. Började med min gröna nässelsmoothie imorse. Sen frukost. Nu uppehåll. Sen laxlunch, sen smoothie.. sen nåt däremellan, kanske den goda choklad o fikonboll jag tillverkade i fredags?? Kvällsmat.. o en smoothie igen. Men en lite mildare variant till kvällen för att undvika alltför mycket uppror i magen. Nu ska jag läsa vidare, utbilda mig mer.. o hoppas jag blir positivt överraskad av ett mail här fram på dagen.. ororar mig för samtal från FK också, som inte kommit ännu.. jag hade trott att de skulle hört av sig vid det här laget.. men tydligen inte.. det är jobbigt att vänta o inte kunna påverka. Negativ stress.. har sällan hört att det är bra för hälsan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar