lördag 22 januari 2011

Mardrömmar

Jag sov illa inatt. Huvudvärk, magvärk och bara allmänt dålig natt. Drömde mardrömmar mellan varven. Hemska såna. Jag fattar inte vad jag fick allt ifrån? Jag måste vara nervös inför läkarbesöket på måndag, mer än jag kanske vågar erkänna för mig själv? Det känns som hela min framtid vilar i hans händer. Mirakelmannen vill säga.. imorgon bär det av till stora staden igen. Denna gången börjar vi med att käka lite gott på en trevlig restaurang. Det gäller att ladda om man ska va i form inför ett sånt där energikrävande besök. Känner mig inte speciellt laddad nu. Nervositeten börjar kännas igen. Jag hatar att vara nervös. Det är en jobbig känsla. Speciellt när det gäller så stora grejer..


Blir till o stiga upp tidigt imorgon. Ut me vovvarna i ottan och käka en tidig frukost. Tidigt brädpass o så iväg. Jag hoppas allt flyter som det ska med resan. Fasar alltid för dessa långa resor. Mår sällan bra - men väldigt ofta mycket sämre än vanligt. För mycket stillasittande och för mycket koncentration. Min kropp gillar inte sånt. Men ikväll blir i alla fall en lugn kväll framför tvn under en filt.. magen är inte på min sida idag heller. Men vem hade väl trott det.. tro, det gör man i himlen och där är jag inte än..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar