torsdag 27 juni 2013

Vill du delta i undersökning om kronisk förstoppning?

Jag har fått förfrågan om det är någon av mina läsare som lider av Kronisk Förstoppning som vill delta i en intervju på ca 45 minuter, antingen via telefon eller på plats i Västra Frölunda. Ersättning till dem som deltar utgår i form av presentkort. Jag skall själv delta i nästa vecka, eftersom jag (som de flesta vet) brinner för att förbättra vården inom områden som ligger mig varmt om hjärtat. Det här är ett sådant. Om det leder någonvart kan jag i dagsläget inte svara på, men alla chanser jag får inom området - dem tar jag! 

Om någon är intresserad var vänliga och kontakta mig på jessica.jansson@gmail.com så vidarebefordrar jag de uppgifter som behövs för att kontakta företaget. 

Observera att intervjuerna kommer att hållas under denna och/eller nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar