tisdag 18 juni 2013

Satan i gatan

Det här kommer inte bli någon bra dag för mig. Magen strejkar redan från scratch. Lillan har bestämt sig för att matstrejka och jag skall försöka ta mig in och handla till råga på allt. Ingen jättebra kombo. Hade hoppats och önskat att magen skulle visa sig från en lite bättre sida idag, men icke. :( Inget händer spontant idag trots att huggen finns där och smärtar ända upp mellan revbenen och långt ner i bäckenet. Urgh. Kan det vara ägglossning på g igen? Jag har inte räknat efter, men rent symtommässigt skulle det kunna vara så. Tarmen blir ju alltid sjuttioelva resor värre vid den perioden. Jaja, det lär visa sig.

Skulle pratat med en dam om förbättringar inom vården i VG regionen på telefon igår, men fick boka om till idag eftersom tarmen var på strejkhumör, lillan inte ville somna.. ja, alla såna där grejer som rimmar illa med att sitta och prata i telefon. Får hoppas jag mår bättre i eftermiddag, det är för en viktig sak, men som det känns nu.. kan det blir en repris om det vill sig illa.
HU!

Nåja, det är väl bara att göra sitt bästa och bita ihop så gott man kan. Så hoppas jag att resten av befolkningen inte bestämt sig att handla lika tidigt som jag idag, Inför midsommar alltså.. :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar