fredag 10 december 2010

ProIBS-Pengarna tillbaks

Nåt bra i allt elände som detta sk kosttillskott ställt till med i alla fall. Fick tag i vd'n och har faktiskt fått pengarna tillbaks. Bums. Utan knussel. Blev nästan lite förvånad. Men samtidigt glad. Då har jag i alla fall inte slängt fyrahundra spänn i sjön på att få mer ont i magen. Nu kan jag ge bort skiten (ursäkta uttrycket den är säkert bra för dem den funkar på..) till nån annan behövande människa.. kanske ska testa med brorsan.. eller sambon.. eller någon annan med mer eller mindre kända magproblem. Kanske kan den hjälpa någon? I så fall är jag nöjd. Mig hjälpte den inte och att kasta vore ju dumt. Har de forskat på den är den säkert bra för någon.. om man bortser från fruktosen då vill säga.. jag fattar inte.. varför?!!

Men men. Inget ont utan något gott så att säga!
Dags att plocka ihop datan och förbereda kvällens mag(o?)vänliga hemlagade pizza. Allt från grunden. Den enda pizzan som funkar. Med dinkel och buffelmozzarella så klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar