söndag 26 december 2010

Blåmärken i halsen

Natten var en katastrof- men det var ju inte annat väntat. Fick ta sprutan efter att jag klämt i mig resolor. Nog för att resolor får fart på tarmarna, men när vissa delar av tarmen inte samarbetar o det tar stopp? Blir summan av kardemumman katastrofal. Det blev tusen gånger värre o för att få stopp på eländet (eller ersätta med annan typ av smärta?) tog jag alltså en spruta. Lämnar mig idag i det läge jag är: katastrof i magen.

Har dessutom enormt ont i halsen. Kikade lite i spegeln o såg att det var väldigt rött. Bad Anders kika o insåg att det inte bara är rött utan väldigt svullet och blåmärken också. Har sår i näsan efter slangen till råga på allt. MÄrkte inte detta tidigare så jag fattar inte varför det kommit nu men.. jag kanske var för upptagen med annat, eller så dövade jag det med godis?! Jag vet inte. Lenar godis? Knappast.. men vi får se om det blir några resor för mig idag. Ska ju engentligen fira svärmors födelsedag och resan dit tar en timme. Med tanke på hur jag mår o hur det känns när jag pratar känns det inge vidare att bege sig ut nånstans. Vi får se vart det slutar. Jag hoppas det ger sig, men jag har på känn att det kommer fortsätta resten av dagen.. det brukar det göra när det känns såhär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar