måndag 13 december 2010

Har fått nog av ProIbs

That's it. Nu har jag gjort som grossisten rekommenderade. Eller tillverkaren. Jag har testat att ta bara en dos per dag i några dagar efter att den rekommenderade dosen gav mig mer problem än jag hade innan. Läs betydligt. Dessvärre blir detta ännu ett i raden av preparat som går till historien för att vara verkningslösa. I alla fall om man ser till vad de är förmodade att GÖRA. Biverkningar finns det gott om. Lite för gott om för att vara bra. Dessvärre lyser de många fördelarna med sin frånvaro även i det här fallet. Ännu ett preparat som får smaka papperskorgen med andra ord. Varför går man ens på sån här propaganda.. *suckar*

Nä, jag hoppas den hjälper någon av alla er som slänger pengarna på den för mig hjälpte den i alla fall inte. Jag kan, ingrediensmässigt, inte rekommendera den heller eftersom jag vet att fruktos är ett socker som faktiskt ställer till mer för känsliga magar än vad det är bra.. sorry men vanligt hederligt socker eller inget alls vore betydligt bättre.. Varför söta över huvud taget???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar