onsdag 15 december 2010

Lite bättre dag igår

Jag trodde nästan inte den dagen skulle komma. Gårdagen. Eftermiddagen gick faktiskt över förväntan. Jag mådde lite bättre i magen. Det vill säga tillbaks till vanliga onda. ProIbs ontet lyste med sin frånvaro TACK O LOV! Mådde fan ändå såklart men förhållandevis bra, om man jämför med veckan som gått innan.. idag känns lite sämre igen. Är hos mamma o ska baka tunnbröd (najs!) o hon har liksom inte lika bra cykel som jag har. Man får kompromissa.. men det märks på magen. Jag får den inte att funka som den ska. Denna cykel lutar för mkt framåt och jag får böja magen helt fel. Dessutom har hon väldigt varmt inne. Känner mig som en svullen gris.. men ... jag överlever det med. Jag har ju bra sällskap i alla fall o slipper sitta ensam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar