måndag 6 december 2010

Åkte dit igen

Jag gjorde faktiskt det. Jag bestämde mig för att testa Den där ProIBS trots allt. Fast att jag eg inte lider av en sk "normal" ibs. Mådde fan i magen igår igen, kanske pga helgens omkastade rutiner och annorlunda (fel) mat kanske bara för att det var en allmänt dålig dag.. jag tror på både och. Hur som haver. Jag beställde den igår. Ångrade mig direkt efter. Kommer bara bli ytterligare en stor summa pengar till den allmäna konkursen - min o sambons med andra ord - och förmodligen inte hjälpa mig ett piss. Men då har jag i alla fall testat och kan stryka den från hjärnbry kontot.

Även om jag i praktiken VET att den inte kommer hjälpa mig, för jag har redan testat produkter med liknande innehåll i andra kombinationer.. så säger min hjärna att TÄNK om den faktiskt gör NÅT. Som alla andra gånger. Så jag testar o köper trots allt. O kommer gräma mig själv över att jag gjorde det när dessa små piller är slut och jag inser att de inte funkade. På mig. Vad jag avskyr reklam. Man är så utsatt. Den som säger att reklam inte påverkar har fel. Man vet bättre ändå åker man dit. Tyärr. Men det är ju så reklam funkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar