måndag 18 oktober 2010

Otrevlig upptäckt igår

Upptäckte nåt hemskt igår när jag skulle lägga mig och sova. Brukar alltid lägga fram de tabletter jag behöver för natten/morgonen på nattduksbordet. Igår fick jag mig en smärre chock när jag insåg att mina Resolor nästan är slut! 3 tabletter kvar och inga nya i skåpet.. hade totalt missat att jag hade så lite kvar.. brukar ha koll o se till att få hem i tid.. tydligen inte den här gången.. har varit för mycket på sistone? Har nu knaprat upp reseförrådet och väntar nya från apoteket - men de lär ju dröja minst en vecka.. MINST. Lite panik kan man lätt säga. Utan dem mår jag ju ännu sämre :( har med andra ord en trevlig helg att vänta om de inte hinner komma till dess.. HÅLLER TUMMAR O TÅR!! Hur fan kan man vara så dum??!!! Jag trodde verkligen jag hade en hel paket kvar, men det var tydligen några andra tabletter det.. som man bäddar får man ligga?! Kemikaliefabrik som jag är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar