fredag 29 oktober 2010

Back on track - eller resolor!

Den hade kommit häromdagen, min Resolor. Fick mammas hjälp att hämta ut den igår när jag satt här me vovvarna. Skönt att slippa de förbannade dropparna. Har inte mått bra någonstans av dem. Nog för att de retar tarmarna men de har definivt inte den positiva effekten de ska ha. Jag verkar dra på mig alla biverkningar men inte de normala verkningarna.. så att säga.. jag måste vara felkonstruerad från början?

Nu har i alla fall biverkningarna från dagens Resolor satt fart. Skallebank, magprat o sug o värk o bubbel.. det var likadant förra gången när jag började.. räknar med att det kommer ta ett par dagar innan det stabiliserar sig .. till dess får jag dras med det här.. tråkigt för vi pratade om parmiddag imorgon men jag är inte upplagd för något över huvud taget just nu. Känner mest för att bädda ner mig i soffan o inte gå upp förrän jag mår bättre igen.. men .. jag funkar ju inte så. Kommer garanterat vara i farten både idag o imorgon.. men jag vill bara vara.. hyra en film o ta det bananas.. o fixa lite här hemma.. så får det roliga komma på söndag. Inte fy skam det heller. Vad är söndag liksom.. en mellandag när man väntar på att det ska bli måndag? Då kan man lika gärna passa på att hitta på nåt kul!

Är så förbannat trött också.. jag fattar det inte. OK, jag är uppe med tuppen (Anders i det här fallet) men SÅ tidigt är det faktiskt inte. Jag lägger mig som en pensionär så what the f**k är det frågan om?! Hela kroppen värker och känns som jag är åttio år. Men men, när jag är åttio kanske jag känner mig som tjugo. Jag hoppas på det. Så länge det finns liv gott folk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar