fredag 7 december 2012

Tack min fina mamma!

Hade en smärre magpers igår. Eskalerade under kvällen och skicket var något av en katastrof. Som jag sagt tidigare, det funkar inte att låtsas att man är "normal" och ignorera signalerna från magen. BAKSLAG! Tackar min gud eller vem jag nu skall tacka för min underbara mamma som ställer upp i alla väder. Igår var det den enorma hjälpen med lillan när kroppen braka loss och att hon även hjälpte mig på natten då lillan sov oroligt och vaknade gång på gång... guld värt! Tack mamma!

Idag försöker jag som vanligt få ordning på magen (eller ja, ordning o ordning allt är relativt!) för att kunna ta mig upp till huset och sanera lite inför möbelflytten imorgon. Lillan verkar reagera mot det hemska byggdammet dessutom, så något måste jag göra för att bli av med skiten. Städa gör jag i alla fall inte för lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar