onsdag 5 december 2012

Stressad själ...

Har haft det ganska tufft med magen sista dagarna och det har väl inte direkt blivit bättre av att jag kört över dess signaler totalt. Ja, totalt var ordet. Har inte lyssnat på min kropp ordentligt och har tvyärr även missat att ta mina tarmslim två kvällar i rad, vilket naturligtvis resulterat i att tarmen stannat upp..  mina tarmplus har jag inte glömt och dessa har ju en tendens att "bulka upp" lite FÖR mycket när man inte kombinerar dem med något som stimulerar peristaltiken då den redan är kass från början.. för dem som lider av diarré och inte har alla andra problem som jag har antar jag att produkten kan vara toppen i sig själv!

Kommer inte bli några långa inlågg idag heller. Fullt upp med renovering och att ta knäcken på mig själv (nåja, jag försöker faktiskt inte göra det men kombinationen av de två är inte helt lätt!) så jag får ta upp bloggandet igen när allt annat är på plats och det faller sig mer naturligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar