söndag 12 oktober 2014

SNS: Kort trial and error.

Mitt lilla experiment med att stänga av dosan häromdagen fungerade inge vidare. Höll inte mer än lite drygt ett dygn. Bestämde mig för att ställa på den igen igår. Mådde så överjävligt och fick ta så många medel att jag kände att det helt enkelt inte höll. Inte för att jag var säker på att det skulle bli bättre då jag slog på dosan, men min förhoppning var att det i alla fall inte skulle fortsätta ännu mer åt helt fel håll.

Vet inte vad jag ska säga om resultatet. Kändes något bättre i magen imorse även om jag knappt fick ur mig något, tog fler medel än jag tänkt mig och tarmen blödde något. Nu på eftermiddagen känns det inte det minsta bättre. Helstopp och tokvärker. :( Känns inte som något jag gör blir rätt just nu. Undrar hur länge det skall hålla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar