onsdag 23 september 2015

Den som väntar...

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta? Fick ett samtal från dolt nummer i slutet av förra veckan som jag missade att besvara. Det ringde inte igen så jag hoppades på att det var en försäljare, men hade ändå känslan av att det kunde vara något viktigt. Dolda nummer i min värld brukar oftast handla om läkarsamtal. De verkar ju inte gilla att man ser deras nummer... ;-)

Hur som helst ringde det upp dagen därpå, även då från dolt nummer. Den gången hann jag svara och tur var väl det... någon hade hört min önskan tror jag...  eller som i det här fallet, läst mitt brev ;-) Det var från Östra och de ville kalla mig till undersökning av mina elektroder med efterföljade läkarbesök (kors i taket, när sist hände det? Inte sen jag opererades!) plus att de skulle försöka få representanten från medtronic att närvara vid besöket... den man jag försökt få med mig till Huddinge när jag varit där...   intressant! Fick datum och två preliminära tider så nu gäller det. Kirurgen kanske inte direkt är mitt förstahandsval då det känns lite som han bränt sina förtroendebroar hos mig, men men...  man ska inte ropa hej eller måla fan på väggen sägs det ju. Den som lever får se. 6 oktober är det dags. Vi får väl se vad som händer. Det lönade sig visst att få svart på vitt från Huddinge och att skicka det vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar