söndag 20 oktober 2013

Reaktion på nya bakterier i tarmen

Hittils har det inte hänt några revolutionerande saker i tarmen. Några dagar sedan jag fick andra dosen bakterier nu och det som hänt hittils är mest att magen låtit mer än vanligt, jag fått gå väldigt många fler gånger på toa (med hjälp av medel eftersom tarmen spränger) och det kommit ut mer än vanligt av nån stinkande sörja (luktar ungefär som de där bakterierna de sprutade ner, inte så angenämt med andra ord!) som ändå håller ihop mer än vanligt. Har dragit ner lite på min movicol junior eftersom jag inbillar mig att den kanske kör ut de nya bakterierna innan de hinner etablera sig ordentligt i min tarm.

Eftersom jag misshandlat tarmen flera dagar mellan resorna har jag inte tagit mediciner som vanligt och därmed inte heller gått på toa som jag behöver för att tarmen inte skall gå och lägga sig totalt. Tarmen lägger si = värken blir bara ännu värre. Nu börjar den ju köra igång igen och det märks att den vart still ett tag. Huuuuu vad magsjuk magen känns! Men, förhoppningsvis är det inte bara toppen av isberget utan något som befinner sig längre ner och när det ger sig är det bara toppen kvar.. i min drömvärld i alla fall. Den som lever får se. För övrigt har det inte hänt så mycket.  Tja, allt som är en förändring är förmodligen nåt positivt. Jag intalar mig det i alla fall. Mycket skitprat här. Men det är ju det vi pratar om. Tarmbakterier!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar