torsdag 26 september 2013

SMARTPILL

Har varit en del strul och oro kring den här undersökningen som jag skall göra snart. Eller tja, egentligen skulle den väl varit genomförd redan innan sommaren kom, men saker och ting har gjort att det dragit ut på tiden. Det är först nu de börjar komma i startgroparna för att börja med den här undersökningen på Huddinge. Som vanligt har jag varit en tjatig patient eftersom det är mycket som skall klaffa för min del. Barnvakt, transport, uppehälle, det skall vara gjort före bakterieimplantation som närmar sig med stormsteg etcetera etcetera plus förberedelser inför båda sakerna. Inte helt lätt att få ihop det  verkar det som. Tur i oturen kanske det blir av redan nästa vecka. Jag får reda på det i eftermiddag eller imorgon. Yipppiii ;-)

Yippiiii till att må lite mer skit än vanligt kan jag tro. Får man inte äta de mediciner man brukar, inte sköta sina normala rutiner och så vidare och dessutom svälja en klumpeduns till kamera så finns ju risken att man mår lite sämre än vanligt. Inget jag strävar efter direkt, men något jag gärna vill ha ur världen. Once it's done it's done och kanske kan jag få lite mer klarhet efter det - klarhet som förhoppningsvis kan leda till någon form av behandling som funkar lite bättre för min del. Smärtorna framförallt vore sköna att bli av med. Om så bara en del av dem.. every little counts! Så... nu går jag här med telefonen i högsta hugg och väntar på ett samtal som förmodligen kommer när det passar som allra sämst. Det brukar aldrig tajma bra för min del, men det kanske å andra sidan beror på att jag inte har så många timmar att spela med på dagen ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar